Sevdanın Son Vuruşu Şarkı Sözleri Tarkan Türkiye'de İlk






Video Yüklendi Play'e Tıklayınız
Yüreğimde Zincirler Kırıyor Duydun mu
Nefes nefes bu gece sevdanın son vuruşu
Sen Hiç Böyle Sevdin mi
Sen Hiç Böyle Oldun mu
Baş Eğdim Yine Aşka
Ama Bu Son Saygı Duruşu
Sen Karanlıklara Bırakmak İstemezdim Hiç
Anılarımı Solmuş çiçekler süslemezdi hiç
Ardından Acıtacak thebestlinks.blogcu.com Bir tek Söz Söylemezdim
Ben Hiç Hakketmedim ki Böyle Unutuluşu
Sen Aşkı Çiçek Böçek Güneş Bulut Sanmışsın
Mevsimlerine Göre Uyuyup Uyanmışsın
Sen Artık Benden Sonra Sevemezsin Yanmışsın
Yüreğimden Çıkardım Attım Kör Kurşunu
Kaynak: Sevdanın Son Vuruşu
Bu Sayfamızda telif haklarına ve herhangi bir yasaya aykırı bilgi veya link bulunuyorsa lütfen yorum yazınız..


TARKAN SEVDANIN SON VURUŞU DİNLE





Video Yüklendi Play'e Tıklayınız

1 Response to "Sevdanın Son Vuruşu Şarkı Sözleri Tarkan Türkiye'de İlk"

  1. Unknown says:

    http://www.trtube.info