Fatih Ürek 2010 son albüm Alırım Aklını full dinle






Video Yüklendi Play'e Tıklayınız
http://www.sesliskor.com/wp-content/uploads/2010/05/fatih-urek.jpg
>> Arkadaşlar Video Henüz Piyasada Yoktur Bulunca Eklenecektir <<


Tags :
Fatih Ürek 2010 dinle,Fatih Ürek son albümü dinle,Fatih Ürek alırım aklını dinle,Fatih Ürek alırım aklını full dinle

ŞARKI SÖZLERİ

Fatih Ürek Alırım Aklını Şarkı Sözü
Beterin beteri var halime şükrettim ben,
Bunca yaşanmış şey var üzerimde izi var,
Halime şükrettim ben bunca yaşanmış şey var,
Pek bir huzursuzsun sen,
Alırım aklını deli ederim seni,
Kalbimden söküp attım senin gibileri,
Aşk kim sen kim be ey serseri,
Yıkıl karşımdan gözlerim görmesin seni,
Daha fazla yorma,
Lüttfen bakma kusuruma,
Acısıyla tatlısıyla kafamı kurcalama
Yaramı deşme yeter
Beni böyle kim çeker
Fikirlerle dertlerle beter ettin beni beter





Video Yüklendi Play'e Tıklayınız

0 Response to "Fatih Ürek 2010 son albüm Alırım Aklını full dinle"