Anne Olunca Anladım izle, Anne Olunca Anladım online izle, Anne Olunca Anladım






Video Yüklendi Play'e Tıklayınız
ANNE OLUNCA ANLADIM

Aile olmanın tüm detaylarının işlendiği, ekranların tek ebeveyn programı hafta içi her gün saat 11.00’de Cine 5 ekranlarına gelmeye devam ediyor…
Hülya yıldırım’ın hazırlayıp sunduğu ve her gün bir konunun tüm detaylarıyla işlendiği Anne Olunca Anladım’ın
11 mayıs pazartesi günkü konukları; Uzman pedagog Saadet Süslü ile fotoğraf sanatçısı ve 4 çocuk annesi Bennu Gerede…
Programda; Kardeş kıskançlığının nedenleri ve belirtileri nelerdir? Kardeşini kıskanan çocuklar ne hisseder, neler yaşar?  Çocuğunuz sık sık onu sevip sevmediğinizi soruyor ve sevginizden emin olamıyorsa ne yapmalısınız? Ebeveynlerin tutarsız tavırlarının kardeş kıskançlığını tetiklediğini biliyor musunuz? Sorularının yanıtları aranacak.
Uzman doktorlar ve ünlü konukların görüş ve yorumlarıyla günlük hayatlarda farkındalık ve çözüm yaratmayı amaçlayan; tüm sorularınızın yanıt bulacağı hülya yıldırım’la “Anne Olunca Anladım”ı 11 Mayıs Pazartesi günü saat 11.00’de Cine5’te.





Video Yüklendi Play'e Tıklayınız

0 Response to "Anne Olunca Anladım izle, Anne Olunca Anladım online izle, Anne Olunca Anladım"