Unutma Beni 440.Bölüm Full izle






Video Yüklendi Play'e Tıklayınız
Unutma Beni 440.Bölüm de bu hafta ne gibi gelişmeler yaşanacak hepsini sitemiz üzerinden takip edebilirisniz.Unutma Beni 440.Bölüm izle,Unutma Beni 440.Bölüm full,Unutma Beni 440.Bölüm full seyret,Unutma Beni 440.Bölüm fragmanı izle


Özeti Burada =))

Şaziye yoğun bakımdan çıkınca zafer ve mehtap ‘ bir koku sarar.Şaziyeyi konuşmadan öldürmeye karar verirler…
Şerif bu durumun bir kaza olduğuna inanmamış araştırmaya başlar .Balkonun karşısındaki bir dükkanın kamera kayıtlarına ulaşır.

Ali ve Çağla yakınlaşır, Bu sırada Rauf gazeteci sandığı Bekir’in şantajı yüzünden gerilmiştir.

Bütün bunlar olurken Levent ,Tuğçe ‘nin kendine olan sinirini yanlış yorumlar ve Tuğçe’nin kendisine aşık olduğu hayaline kapılır.






Video Yüklendi Play'e Tıklayınız

0 Response to "Unutma Beni 440.Bölüm Full izle"